مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 10:002021-01-04سياسي

نشست «خاتم سلیمانی»| حاج قاسم گفت: برای نگارش کتاب دوماه در سوریه بمان


امیرمحمد عباس نژاد درباره کتاب « ایرانیان آمدند» که قرار است در هفته جاری و به همت انتشارات خط مقدم راهی بازار نشر شود گفت: پیشنهاد سردار سلیمانی این بود که 10 روز برای تحقیق این کتاب کم است و باید حداقل دو ماه در سوریه بمانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، ویژه برنامه خاتم سلیمانی از سلسله نشست های تخصصی ادبیات مقاومت به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با حضور امیرمحمدعباس نژاد نویسنده و پژوهشگر ادبیات پایداری و خانواده شهید شهروز مظفری نیا مسئول تیم حفاظت شهید سلیمانی، یکشنبه 14 دی ماه در فضای مجازی برگزار شد.

لزوم ذائقه شناسی در ادبیات مقاومت و پایداری در این نشست امیرمحمد عباس نژاد با اشاره به ادبیات پایداری از این نوع ادبیات به عنوان یک ژانر مهم یاد کرد و گفت: مقاومت شاکله ادبیات پایداری است و رویکردش با مقاومت، آزادگی و حق جویی است و ادبیاتی که هم اکنون ذیل ادبیات مقاومت تولید می شود همه برگرفته از ادبیات عاشورایی است.

این نویسنده با بیان اینکه ما در ادبیات اسارت، شاهد رزمنده بدون اسلحه در مقابل نیروهای تا بن مسلح هستیم و روابط انسانی که در این جا اتفاق می افتد بهترین نوع روابط انسانی است، گفت: شکنجه گری به نام کاظم که شکنجه گر مرحوم ابوترابی در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «خاتم سلیمانی»| حاج قاسم گفت: برای نگارش کتاب دوماه در سوریه بمان

نشست «خاتم سلیمانی»| حاج قاسم گفت: برای نگارش کتاب دوماه در سوریه بمان